سناریو نویسی در تهیه تیزر تبلیغاتی
در دنیای امروز که
هدف از تیزر تبلیغاتی
همانطور که در بالا اشاره شد تیزر تبلیغاتی به منظور معرفی کالا و یا جهت ارائه خدمات ساخته و تولید می شوند. در نتیجه همانند دیگر فیلم های تبلیغاتی اقداماتی انجام می گیرد که به آن پیش تولید می گویند. اصلی ترین بخش هر تیزر تبلیغاتی سناریو نام دارد که از ابتدایی ترین کار ها است.
تیزر تبلیغاتی دارای 3 مرحله اصلی می باشد:
روند تولید و ساخت تیزر تبلیغاتی
سناریو تبلیغاتی
اصولاً سناریو در تیزرهای تبلیغاتی توسط تیمی مجرب و دارای دانش در این خصوص انجام می پذیرد. این تیم علاوه بر داشتن آگاهی در زمینه هایی مانند نظریه پردازی، باید به اموری مانند دیالوگ فیلم، نوع سخنوری ها ، انتخاب بازیگر و تن صدا و همچنین آواها و آهنگ های که قرار است در فیلم به کار گرفته شود آشنا باشند.
برای داشتن سناریویی موفق و متفاوت باید با مشخصات و ویژگی های محصول به خوبی آشنا باشید به گونه ای که بتوانید در یک پاراگراف مشخص نمایید که چرا این محصول و یا خدمات از دیگر محصولات و یا خدمات مشابه متمایز است، به عبارت دیگر باید قادر باشید تا در سناریوی خود مزایای محصول و خدمات همانند دیالوگ های فیلم تبلیغاتی بیان نمایید.
این ترفندها روش های شناخته شده ای است که می تواند محصول، برند یا خدمات شما را از دید بیننده جذاب تر جلوه داده و آن ها را به ادامۀ همکاری با شما و شرکت شما راغب نماید. البته رضایت سرمایه گذاران نیز برای ما ارزشمند است و می توان از ایده های آن ها نیز در این سناریوها بهرمند شوید.
ویژگی های نوشتن سناریو موفق در تیزر تبلیغاتی
سناریویی موفق است که بتواند افراد با ویژگی های مناسب را به خود جذب کند، در ادامه با انواع ویژگی های سناریو موفق آشنا خواهید شد:
افسردگی و شبکه های اجتماعی- گروه تبلیغات آوا
بزرگداشت حضرت احمدبن موسی کاظم شاهچراغ - گروه تبلیغات آوا
شصتمین سالگرد تأسیس بیمارستان نمازی شیراز - گروه تبلیغات آوا
آنچه باید در مورد دیجیتال مارکتینگ بدانیم
بررسی روند نفوذ اینترنت و ترند دیجیتال مارکتینگ در ایران
مشاوره ی تبلیغات و فروش هوشمندانه در شیراز - گروه تبلیغات آوا